Logo CYCLO
Meerdaagse Sauerland

Mergelland route 2019

2 maanden 1 week geleden - 2 maanden 1 week geleden #89 door asmeets
Tot nu toe is er nog geen organisator voor de Mergelland route op 24 augustus aanstaande.

Mits er voldoende belangstelling is wil ik dit wel voor mijn rekening nemen, maar dan niet op de standaard manier die we al jaren hebben gedaan. Voor deze editie zou ik graag het initiatief van vorig jaar willen voortzetten.

Dat betekent dat we starten vanaf de Amstel Gold Experience. Ontvangst is er dan met Koffie/thee en vlaai. We kunnen daar parkeren, mogen de fietsen binnen neer zetten en gebruik maken van de kleedruimtes. De tassen kunnen we achter laten in een ruimte van het gebouw, en we kunnen gebruik maken van kluisjes voor de waardevolle spullen. Na het fietsen kunnen we douchen en is er een pasta maaltijd.

De kosten van dit geheel zijn € 23,50 per persoon. Die moet je zelf betalen.

Voor wat betreft het fietsen wil ik alles open laten en inspelen op de behoefte (als die er is). We kunnen rijden met twee groepen, met een groep, of zelfs met drie als dat een optie is. Hoe ver we gaan fietsen, en hoe snel, bepalen we ook samen. Doel is dat iedere fietser een leuke fietsdag heeft, en dat we samen starten en afsluiten.

Belangstelling kenbaar maken kun je doen door te reageren op dit item. Dan kunnen we ook samen discussiëren over de wensen. Als je reageert, geef dan ook aan wat je zou willen fietsen.

Ad Smeets

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena